Nästan ett år..

Hej!

Kollade igenom mina inlägg och upptäcker att det är nästan ett års sedan jag skrev i min blogg. Jag har så många funderingar som jag egentligen behöver få ur mig, men på något sätt så lyckas jag ändå aldrig kommma på att jag har en blogg som jag kan spy galla över.. Eller inte galla kanske men en blogg som jag kan skriva när jag mår bra, är lycklig och när man är nere i skiten liksom.

Sedan sist jag skrev har jag varit rödhårig, orange, guld och nu blond igen. Jag har varit i Uppsala och firat valborg. Jag har flyttat från min lägenhet till en större med riktigt kök. Jag har fyllt 20. Jag har haft vinkvällar. Jag har blivit marsalk. Jag har förlovat mig. Jag har firat jul för första gången i hälsingland och jag har firat nyår i Stockholm. Jag har köpt en ny TV. Och min skuld till csn växer så det knakar. Så roligt har mitt liv varit det senaste året. Ganska underhållande, faktiskt.

Nu ska jag dricka kaffe, ta en snus och plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0