Smygläsare

I morse när jag satte på tunnelbanan kom jag på mig själv att jag sitter och smygläser tidningen som tjejen mitt emot mig läser. Jag vet att jag inte är ensam sytt göra detta på morgonen. Men för mig är det ett svek. Jag väljer medvetet bort tidningen på morgonen. Detta beror dels på att jag värnar om miljön och dels för att jag är så jäkla upptagen så jag inte har tid att läsa tidningen på morgonen;) Men ändå så sviker jag mig själv när jag smygläser denna sketna metro. Jag anser att jag nu står inför ett val, antingen fortsätter jag att smygläsa morgontidningen och förråder mig själv eller så tar jag mig i kragen och skärper mig.

Kommentarer
Postat av: maria

Skärp dig! Jag är likadan! Jag hatar Metro! Man blir snurrig när man läser när man reser, den ligger och skräpar överallt och de skriver bara skit! Och så det där med miljön, det var ett bra argument!

2011-02-09 @ 14:23:37
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0